• تولید کننده کف پوش گرانولی مورد اطمینان

اگر شما هم دارای فرزندی باشید که به مهد کودک می رود قطعا نگران امنیت او خواهید شد. پس به مهد کودک او سر می زنید و محیط کلاس او را کنترل میکنید. یکی از مواردی که برای ایمنی مهد کودک ها، باشگاه های ورزشی و مواردی از این قبیل استفاده می شود کفپوش های گرانولی است. ما دراین پست می خواهیم به طور کامل به آن بپردازیم. با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.

تولید کننده کفپوش گرانولی

  • کف پوش گرانولی چیست؟

نام دیگر کفپوش های گرانولی کفپوش لاستیکی است که به طور کلی از دو ماده مهم اما اولیه ساخته می شود.مواد ترکیبی که با ریز دانه های گرانولی لاستیکی و رزین های پلی اورتان ساخته می شود با گرمای بالایی به شکل قالب هایی در آورده می شوند. این قالب ها در اندازه ها و سایز های مختلف تولید می شوند. اما در نهایت به یک اندازه در آورده می شوند. ترکیبات آنها به گونه ای است که ایمن و ضد ضربه می شوند و خاصیت کشسانی بالایی را به همراه خود دارند. اصولا کفپوش های گرانولی انواع مختلف دارند که در ادامه به آنها می پردازیم.

تولید کننده کفپوش گرانولی

  • انواع کف پوش های گرانولی

به طور کلی کف پوش های گرانولی به چند دسته زیر تقسیم می شوند.

  • کف پوش گرانولی لاستیکی
  • کف پوش گرانولی پارکی: این نوع از کف پوش ها برای پارک های کودکان و زمین های بازی مخصوص کودکان که معمولا در مجتمع های تجاری هستند ساخته می شوند .
  • کف پوش گرانولی باشگاهی: اگر به سالن های بدن سازی مراجعه کنید حتما در کف سالن ها از این نوع پوشش های گرانولی استفاده می کنند.
  • کف پوش های گرانولی رولی: این نوع از کف پوش ها مانند فرش هایی در خود لوله شده اند. به همین دلیل است که به آنها کف پوش های رولی می گویند.
  • کف پوش های گرانولی پازلی: از این کف پوش ها معمولا در دیواره های مهد کودک ها هم استفاده می کنند. مورد استفاده دیگر این نوع کف پوش ها در اتاق های خواب کودکان است چرا که ایمنی کامل را برای کودکان می سازند.

کف پوش های گرانولی دارای کاربردهای مختلفی هستند که در ادامه به آنها می پردازیم.

تولید کفپوش گرانولی

  • کاربردهای اساسی کفپوش های گرانولی

  1. بهترین انتخاب برای باشگاه بدنسازی
  2. محیط های مربوط به مهد کودک ها چه داخلی و چه بیرونی
  3. فضای پیاده روی عمومی در پارک ها، پیاده رو ها و مواردی از این قبیل
  4. ایمن سازی برای محیط بازی کودکان در فضاهای عمومی مانند مجتمع های تجاری
  5. ایمن ترین وسیله برای مبلمان شهری و اداره های شهرداری
  6. ایمن سازی باشگاه های مربوط به ورزش های  رزمی
  7. مناسب ترین انتخاب برای سالن گالری
  8. مناسب ترین انتخاب  برای ساخت  آلاچیق
  9. مهم ترین انتخاب برای مراکز صنعتی
  10. ایمن سازی جهت عایق کاری اتاق برق

با توجه به کاربردهای تمام کفپوش های گرانولی چه ساده و چه رولی آنها می توان گفت که هر کدام دارای قیمت مخصوص به خود هستند. با این حال دارای یکسری حد و مرز ها هستند که ما در ادامه به آنها می پردازیم.

 کفپوش گرانولی

  • قیمت کف پوش های گرانولی به چه عواملی بستگی دارد؟

  1. کیفیت عالی: هرچقدر کیفیت کالا بالا باشد قطعا قیمت یک کالا بیشتر خواهد شد.
  2. ضخامت:از آنجایی که برخی ازفروشندگان در صورت نداشتن جنس مناسب اطلاعات دقیق نمی دهند . گاهی ممکن است که یک کفپوش با ضخامت 18 میلیمتر را به جای کفپوش هایی با ضخامت 20 بدهند.
  3. ترکیبات عالی برای تولید کفپوش:ترکیبات یک کفپوش از چند جهت باید مورد آزمایش قرار گیرند چرا که بعد از ضخامت شان حتما باید به ترکیبات آن توجه داشت چراکه ترکیبات آنها در انتخاب قیمت مناسب تاثیر مستقیم خواهد داشت.
  4. ضمانت و گارانتی کفپوش:در نظر داشته باشید که هر وسیله ای خریداری می کنید حتما باید دارای ضمانت نامه و گارانتی معتبر باشد. این ضمانت نامه ها اصولا از 10ساله شروع م یشود.

 

اگر خریدی انجام داده اید که دارای برگه ضمانت نامه نباشد اصلا از آن جنس خرید نداشته باشید. اصولا شرکت ها و تولید کننده گان کف پوش های گرانولی دارای ضمانت نامه و گارانتی های 10 ساله خواهند بود.تولید کنند گان بسیار زیادی هستند که این نوع کف پوش ها را در اختیار مردم قرار می دهند. در ادامه پیرو آنها توضیحاتی می دهیم.

قیمت کفپوش گرانولی

  • تولید کننده کف پوش های گرانولی

تولید کنندگان بسیار زیادی هستند که از کف پوش های گرانولی برای ایمن سازی محیط های مختلف تولید می کنند. تمام کف پوش هایی که در اختیار شما قرار میگیرند دارای آزمایش های فراوان و تحقیقات کاملی هستند. در نظر داشته باشید که شرکت های مختلف اینکه کف پوش ها تولید کنندگان کف پوش های گرانولی امروزه با توجه به تحقیقات و آزمایشاتی که به صورت پی درپی انجام مید هند توانسته اند هر روز بر انواع آنها و کیفیت بهتر کف پوش ها عمل کنند. در نظر داشته باشید که کف پوش ها حتما باید دارای گارانتی و ضمانت نامه های معتبر چند ساله باشند.

شرکت های معتبر حتما دارای گواهی های معتبر و آزمایشات کامل از محصولات خود هستند که می توانند بدون هیچ گونه نگرانی در اختیار شما قرار دهند بهتر است قبل از خرید حتما از این محصولات دیدن نمایید.

اگر محصولات خود را به درستی از جایی خرید کنید که دارای حسن انجام کار باشند قاعدتا می توانید محصولی مناسب با کاربری کامل و مناسب با محل پروژه خود خریداری نمایید. در ادامه به برخی از کاربری های کف پوش گرانولی می پردازیم.

  • کاربری کف پوش های گرانولی

این کف پوش ها دارای ایمنی خاصی هستند. بهترین جایی که برای هم شم و هم مهمان عالی خواهد بود.  از آنها در زمین های بازی کودکان، سالن های ورزشی ، حیاط مدارس ، پارک  ها و مواردی از این قبیل است. ما اصلا کف پوش گرانولی بد نخواهیم داشت کافی است،تا شما برای خرید این کف پوش ها دقت لازم را داشته باشید. هر کف پوش متناسب با شرایط محل قابل خریداری است که بتواند هزینه شما را جبران کند.

سخن آخر ...

شرکت مهانورتولید کننده انواع مختلف کف پوش های گرانولی است. که با یک دهه فعالیت توانسته به صورت معتبر و دقیق با استانداردهای جهانی این محصول را تولید نماید. این شرکت در زمینه های مختلف مانند برج نوری مشغول به فعالیت است.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید